Thursday, April 30, 2009

Selamat Hari Pekerja

Selamat Hari Pekerja untuk semua yang bekerja, dan yang tidak bekerja juga, yang sedang mencari kerja, dan yang tak mahu kerja-kerja, terutama sekali pekerja yang makan gaji buta.


Semoga kita semua lebih produktif, kreatif, innovatif dalam melakukan tugasan dan dilimpahi dengan rezeki yang lebih, naik gaji, naik pangkat, dapat bonus dapat incentif dan sebagainya dan tidak ditransfer ke tempat-tempat hazab.


Sempena hari pekerja ni, terima lah video tidak seberapa dari kakak angkat akak, iaitu akak Madhuri Dixit sebagai bekalan hiburan kita merayakan hari pekerja.






Cantik macamana tah dia ni. Sekali pandang, ada iras-iras akak sikit. Dua kali pandang, sikit pun takde iras-irasnya.

Nasib le kalau connection ko slow, lebih-lebih lagi TM.Net yang cam cipap tul koneksyennya lately, nasihat akak, korang beli je lah DVD Devdas tu.


p/s: Tau tak apa kena mengena Devdas dengan Hari Pekerja? Kaedahnya pelacur pun pekerja juga, termaksudlah pondan-pondan cikcur.

2 comments:

imahTHESTAR said...

tuu dia!! TETAP idola kau madhuri kan? *ops*

- h A r h A r h A r - said...

akak. cipap tu ape?