Tuesday, June 30, 2009

Kinokuniya

nyah, mak rasa mak kena kinokuniya lah.

ah?

badan mak sakit-sakit kat join ni.

ah??

Mak rasa mak kena demam kinokuniya


chikungunya lah gila, bodoh cam lembu.




tu lah kecik-kecik tak nak mati dah besar menyusahkan orang.

11 comments:

puterikurekure said...

hehehe.
klakar la fiebie ni.
:)

linn said...

sakit perut aku laaa kak fiebie oi.

wakakakaka....

Ajami Hashim said...

KAHKAHKAH!

adibah said...

aku gelak sampai kembang badan dah neh..! dia ni mesti bookworm kan, kak?

darling8tabby said...

wakakaka...sapakah orang ittew..

miloais said...

wakakakakak

konikuniya katanya....
harus kena gi tawaf kat KLCC tu...

hahahahaha

il said...

hahahaah klakar giler... confident je konikuniya.. hahahaah

SuRi said...

hehehe...guling2

imahTHESTAR said...

haha... mak bg crown pun kau marah mak kan? nanti mak akan putarkan persepsi adik2 alam maya ttg kau..mak letak gambar NASHA AZIZ masa naik stage dkt anugerah planet muzik tuh! ala2 tema tali baju meleret jatuh pastu sangkut balik sambil tanya peminat ' apaaa?? i x dengar la??".. sbb nak tunjuk lengan dia kecik saiz patung! bley?

Maklongnya Bedah said...
This comment has been removed by the author.
Maklongnya Bedah said...

hahahahhahahahhahahahhahah
hahahahhahahahahahhaha

entry ni yg paling best untuk 2009.

hahahahhahahahaha