Friday, May 1, 2009

Yey!!

Yeah tomok menang OIAM. Macamana?


Congratulation tomok!!





Eh ni bukan tomok, ini momok.


Kat bawah ni baru tomok



Budiey, kita pinjam gambar dari blog awak.
Sila jangan saman, kalau tak.. kita pecah lobang. Hik


Kendu pulak tengok si Tomok ni kan. Lagi-lagi bila tau dia dah jadi jutawan ni, semakin kendo lak akak tengok. Tapi abie lagi kendo, serious. Katanya.

Anyway, that's it.


Abis lah pelajar-pelajar AF lain, tercirit lah nak kejar Isma katanya bila semua peminat yang mengundi tomok semua berpindah dan berpadu tenaga mengundi Isma piulllaaa. Bayangkan dok gih promote-promote kemenangan dia, dia promote sekali Isma kat AF. Dan undian sedara mara pun harus semua berpindah tangan ke Isma. Jangan lupa husband dia pun bekas penyanyi mesti ada peminat-peminat lama yang akan turut mengundi.

Buat masa ini, pertandingan tidak lagi adil dan mula menjadi berat sebelah dengan Isma akan mendapat upperhand yang lebih. Pengundi dari Sarawak pula akan berbelah bahagi dan terpaksa mengorbankan seorang pelajar dari Sarawak hari ini. Dan akak budget, Aishah akan terkeluar hari ini.

Kita tengok sapa yang kenaaaaaaaaaaaa....

Apa pun, kalau Isma menang, tentunya akan menjadi rekod dunia kot bila ada dua adik-beradik menang dalam pertandingan realiti secara serentak dalam bulan dan tahun yang sama. Sejuk perut ibu mengandung, sorang dapat sejuta sorang dapat kereta dan rumah banglow ya.

Ada anak belajar pandai-pandai jadi Doktor ke Lawyer ke, lama le tunggu nak merasanya ya.

Jadi sapa-sapa yang ada anak-anak macam tak berapa nak jadi atau malas gih sekolah nanti, cepat-cepat hantar anak pergi kelas vokal ya.


p/s: i wonder if its the end of the career of our last hero lelaki melayu terakhir yang baru-baru je kahwin tak lama dulu, bila kita dah ada hero baru. Clue: botak

4 comments:

Unknown said...

Sape? Mawi ker hehehe

Saila Yeroc said...

Takpela Isma.. ambik jela moto modenas tuh

MOLY said...

untung sapa dapat anak macam tu
tak yah susah susah anto belaja tinggi2
masuk sekolah menyanyi ajo la
cepat jadi jutawan
:D

imahlenggok said...

i told you! kababoom sgt tomok kan noks?