Monday, February 7, 2011

Bangkok Pattaya

Makin menjadi-jadi kemalasan nak mengupdate blog ni. Ntah lah kenapa. Cerita banyak sangat, tapi takde sapa pun macam memanggil atau menarik minat untuk di tulis.

Maybe i have lost my passion to write blog, or maybe i am just plain lazy. Ntah lah.

Anyway, i just got back from a short trip to Pattaya and Bangkok. Konon-konon nak buat travelblog mencari kedai-kedai makanan Islam di sana. Tapi end up akak yang kebulur sebab tak jumpa sangat pun kedai halal kat sana. Semua kedai ada je cik bab. Hari-hari melantak roti dan makanan arab di hotel-hotel, sampai bengkok wallet aku kat sana.

Pastu syok-syok pose pose maut tepi pantai guling2 bagai, tahu tahu last day nak balik, Kamera akak teringgal dalam teksi dan kesemua memory memory indah yang konon nak di kongsi bersama, hanya terpahat di ingatkan ku. Masalahnya memory yang tinggal adalah memori ceknek ceknek jantan siam yang selambak kat gogo bar kat sana.

Dan kelam kabut sangat, sampai lupa nak tukar duit dan tak activate ATM card dan akak menjadi papa kedana kat sana, walaupun chinese new year sale dia adalah gila babi best dan barang murah-murah dan akak hanya mampu melihat sampai keluar air mata darah.

Pastu dah sampai KL baru akak teringat, yang actually akak boleh call je dari sana untuk activate kan the bloody cards.

siot.

My pattaya and bangkok trip sucks.

Tengoklah , if i even have the mood to write anything about it.

4 comments:

faizfiraz said...

xper lah...dah bkn rezeki hakak....lain kali g lagi...

hOtMaMa said...

seddehhhhhhhh!!hahaha

tp tak per..uols kan kaya.. so boleh beli camera baru lagi.. pastu boleh pg bangkok & pattaya lagi.. nak kata hapa obersi trip jek memanjang.. ghetu!

Anonymous said...

hye tuan tanah..nnt jgn lupe dtg umh sara es bila turun k.b..huhuhu..miss u.

izzu said...

saya pun baru balik dari pattaya dan bangkok.

saya suka bangkok tapi pattaya tak bestla. pantai nyer kotor dan ramai org. rasanyam, nak try g phuket dan krabi la pulak.

yg penting, shopping sakan di chatuchak. beli apa pun tatau. ttba je dh penuh tangan, main amik dan byr je. heheh. bukan beli apa sgt pun, beli thsirt murah dan alat2 bilik2 murah je