Friday, January 28, 2011

busuk punya orang.

Akak nak tanya pendapat korang pasal satu Hal yang sangat menganggu akak.

Macam ni, apa perasaan korang masa korang tengah beratur kat mesin ATM nak keluarkan duit. Pastu orang yang dok beratur Tu pulak sikit punya ramai ni. Tiba-tiba korang terdengar bunyi halusss Tak halus sangat kuat Tak kuat sangat.

Sian orang depan korang Tu malu-malu sebab terkentut. Sian dia maybe dia sakit perut ke apa ke kan.

Kalau menda Tu jadi kat korang apa perasaan korang kalau yang terkentut Tu adalah korang sendiri?

Mesti rasa malu Dan nak lari sambil tutup muka Dan bunuh diri kan.

Akak faham sangat apa orang Tu mungkin rasa. Sebab yang apa tau?

Sebab yang terkentut Tu adalah akak sendiri.


Uwaaaaaa. Hanjeng tau time-time Tu ko nak melepaskan. Memang takde insurans punya lubjub.

Sumpah akak Tak kan pergi keluarkan duit kat ATM Tu, Dan akak nak pindah dari kebun getah ni takut terserempak dengan orang depan Dan belakang akak.

Benci lah.

4 comments:

Pnut said...

eh ada persamaan, entry akak pun citer pasal kentut.. senasib kita kan??

Leen AshBurn said...

Hahahahahaha. Ni terkentut kat mana ni?

itamrazali said...

shanteekkkkk....

Shima Md. Zahar said...

salam....

kah..kah..kah...
apa ada hal... janji kepuasan ado..
kikikiki...........