Friday, November 20, 2009

BBM- Aku Gadis Urban

BBM bukan Bukit Bintang Malaysia ek.


Ni nak cerita ni, kaedahnya telefon akak telah menjadi mangsa eksperimentasi anak buah akak. Telefon yang akak baru beli tak sampai 4-5 bulan ini telah di touchscreen kan oleh mereka mengunakan kaki.



Tu dia, terus hancur screen depan tu kena pijak.

Bila masa pula Nokia amik dorang jadi tester tak tau lah.

Jadi akak pun menjadi begitu sugul dan sedih, pastu dengan paksaan-paksaan kawan-kawan akak yang masing-masing feeling urban dan maju, maka akak pun akhirnya tewas juga.



Dengan ini adalah di maklumkan bahawa, Akak juga telah pun meningkatkan taraf akak kepada taraf gadis-gadis Urban yang ranggi lagi maju dan berteknologi tinggi, dengan menghabiskan duit aku yang sebenarnya nan ado itu dengan membeli....


jeng jeng jeng...







blackberry!!!!


Yeah akak suka, akak suka. Boleh menambahkan lagi bil-bil bulanan aku yang melambung-lambung tinggi dan mengkayakan si Kelly Ng taukeh maxis yang sememangnya sudah kaya raya itu.

Tapi akak beli second hand je. Nak beli baru tak mampu.


Tapi janji ado.... Ko ado???


Kekwat camana tah macam lahanat sangat.



Dan menambahkan keserabutan kepala otak aku yang sudah cukup serabut dengan wayar-wayar yang banyak dan menyerabutkan iniewww.




p/s: Kalau tengok camera function, pakai nokia lagi cantik gambar kan. Pastu Blackberry ni mahal je lebih, 3G call pun tak boleh.

3 comments:

adibah said...

KakFiebie, tikar rumah kita sama la... *tetiba out of topic

Tadi baru usha nokiaN63. cantek..!

faisz_green said...

alaaaa pkai 3310 sdah....telefon 2 keperluan.mp3,camera,3G tu lain kira la..yg pnting dapat borak

Audra Sazreena said...

Fiebie.. blackberry tu canggih nak chat kat YM, check email sajork.. bab bab lain .. nokia E75/N97 ler!! Tapi sebab anak buah Fiebie dah jadi tester Nokia tak bertauliah untuk touch screen, maka elok pakai nokia e75..