Monday, November 16, 2009

Jawapan Trivia

Hik, ada jugak orang membaca blog akak ni ek. Pastu siap amik bahagian dalam menjawab trivia. Harus korang memang takde kerja kan.

Mari kita tengok jawapan-jawapan yang diberi lebih kurang 12 ribucomment. Tapi sebab system akak sedikit gila, jadi blogger hanya dapat menayangkan 3 komentar sahaja.

Mari kita lihat sapa yang kena...


Blogger Lee Novotny said...

hamboii teka teki githooo.... mak rasa rasa serkap serkap, uols jadik model for those gaun gaunan vass vurgidebass kan?? kan?? hikhikhik ..

November 16, 2009 6:27 AM

Blogger Pnut said...

jawapannya..ko terlibat dalam pemilihan fabrik...
vaasssssssssssss

November 16, 2009 4:44 PM

Blogger mirch_marcello said...

akak rasa mesti uols yang tatarias theyouls or kau saja2 wat sibuk **teksi

mis u:)




Tu dia, jawapan Trivia sorang adalah socialites dari Malaysia yang kini menetap di UK dan dua lagi adalah kakitangan kerajaan.

Opsss.

Jawapan paling tepat sekali adalah.....


Jeng jeng jeng...


Jawapan Mirch Marcello...


Betul sekali...

akak hanya buat-buat sibuk sambil menatarias dan membuat headgear dan jugak menjahit manik untuk pakaian-pakaian yang telah di tayangkan gambarnya sebelum ini dan juga memasang pelamin.



ah itu sahaja lah entri yang tak mendatangkan hasil.


Apa-apa pun, akak dah masuk rumah Dato' Siti Nurhaliza dan Dato' K siap di hidangkan sarapan lagi.


Sila lah Makan hatiiiiiiiiiiiiiiii


p/s : Bila le ada Dato H ke I ke J nak amik akak jadi permaisuri hatinya. Merasa le akak duduk rumah besar.

4 comments:

Lee Novotny said...

Oooooooooooooo gitu ke jawapang dia?? Laaaa...jadik assistant kepada pereka fesyen kekdahnya..socialites lah tu...matilamak dia gelar socialite..ala ala Paris Hilton kah?? **matilaaa jalang! :P

Takpa, nantia dalah dato dato tu karang...tunggu je kat tangga..sah sah ada hehehehe **joking noks!

Independent Queen said...

Akak! Kenapa tak ambil gambar dlm rumah Dato Siti tu... posing & post le kat sini.. kasi kami bukan sahaja makan nasi.. tapi kasi ler ulam sekali.. ulam jantung kan.. Klau akak malu.. photoshop ler jasad akak lepas tu ganti dgn jasad celebriti kegemaran dari luar negara ke..apa ke..

Pnut said...

kak fibie..
kak fibie..
hiks...

ape barang kata masuk umah ct tader gambo...kasi bukti maaa

mirch_marcello said...

kalau dah betoii tekaan akak, uols tak der hadiah ker?? cikai tau uols nier , opsss