Thursday, November 25, 2010

Terlalu Istimewa

Hari ni akak nak cerita sikit dan entri ini ala konsep-konsep bersama mu.

(sila pasang lagu Terlalu Istimewa - Adibah Noor, untuk lebih effek bersamamu)

Kaedahnya macam ni, semalam akak ikut kawan akak. Kawan akak ni kaya, bapak dia taukeh kereta. Sekarang bapak dia dah tua dah pencen, dia kasi company dia kat kawan akak ni lah. So kiranya kawan akak ni kaya le orang nya.

Walaupun kaya raya (sangat kaya oke, bukan kaya sejuta-dua juta, 40 juta Dr. Rozmey yang filem hanya kutipan RM230 ribu sajork. Ini adalah sangat kaya raya, sikit lagi setaraf hari raya dan jalan raya) kaya rayanya, tapi dia ni dalam beberapa segi sangat pemurah, walaupun dalam banyak segi boleh tahan kedekutnya. Ya lah, kalau hidup ko kaya, tapi kalau feeling hari hari nak kasi welfare, taukeh balak pun boleh bangkrup ya tak.

Ntah kenapa tah akak cerita pasal dia kaya raya tah. Takde kene mengena langsung. Sebenarnya akak nak cerita kawan akak ramai kaya raya, kalau ko setakat kerja gaji 5 angka sebulan nak feeling kelas dengan aku boleh jalan. Bukan setakat jutawan akak kenal oke. Billionaire pun ada. Tak kecoh pun (tapi sebenarnya kecoh)

Yang tak kayanya akak je.

Dia ni cam akak sikit lah, tapi berlainan jantina sajork. Selain dari hobi dia mencari chicken-chicken lesbo, dia ni suka dengan baby. Bayi, tau, anak-anak kecil, bukan Babyboosh kawan akak pelacur sepenuh masa, wartawan separuh masa tu (opsss).

Gitu lah naluri seorang lesbionic woman kan, walaupun secara luarannya agak kasar, tapi sekelumit dalam jiwanya masih ada naluri keibuan. Tak macam akak ni, walaupun hakikatnya jantan berupa gajah, tapi naluri keibuan tu terlebih-lebih mengalahkan Ibu Nyonya maneer gitu.

Tajuk lagunya, Naluri ibu gajah gitu.

Ada aku kisah, yang penting akak feeling cantik, walaupun...



So semalam dia ajak lah akak gih satu tempat ni, kat Cheras Perdana. Exact location akak tak leh bagitau lah. Sebab akak pun tak tau mana lokasinya, sebab sepanjang on the way tu akak dok BBM dengan laki akak gaduh pasal hal-hal kecil. Biasa lah kan.

Tahu-tahu je dah sampai.

So akak sampai lah di satu lorong rumah teres satu tingkat. Rumah tu nampak cam uzur, dengan dua buah kerusi plastik yang dah nak roboh kat depan tu. Tapi keadaan rumah dan halaman dia nampak begitu kemas dan bersih.

Akak tak leh masuk, dan akak pulak taknak amik risiko duduk kat kerusi tu, sebab dari pengalaman-pengalaman akak membuat show sarkas di beberapa buah restaurant, akak dapat rasakan kerusi macamana yang akan menyebabkan akak jatuh tersungkur tersembam menyembah bumi ibarat nangka busuk dan lah jatuh dan terburai dengan rupa yang sangat keji sekali.

Dan dikala ketika kita memerlukan perasaan simpati yang teramat sangat kerana mengandung kemaluan yang teramat, orang di sekeliling hanya mampu tercengang kerana seumur hidup mereka, tidak pernah melihat show yang sebegitu hebat sekali. Paling memedihkan senyuman-senyuman kecil di ekor bibir dan mata mereka jelas menunjukkan mereka terhibur dengan aksi akrobatik yang akak lakukan.

Kesimpulannya akak tak duduk lah kerusi tu, akak pose pose duduk kat luar isap rokok, sambil mengintai-ingat le kat dalam.

Tempat tu sebenarnya adalah rumah perlindungan bagi gadis-gadis di bawah umur yang di hantar secara sukarela oleh keluarga masing-masing bukan atas perbuatan yang mereka inginkan.

Rumah tu nampak begitu kecil untuk ditempatkan beberapa orang ibu muda dengan anak-anak mereka. Dan peralatan-peralatan, perabut nampak sangat usang. Rumah tidak bercat dan langsir pun sedih. Tapi kawasan persekitaran nya nampak begitu bersih sekali.

Sedih akak dengan suara-suara baby dari yang terbaru seminggu dan ibu dia dalam pantang, sampai lah ke baby besar sikit. Lagi memilukan akak tengok budak-budak perempuan ini umur mereka semua tak lebih dari 16 tahun. Ada dua tiga orang akak nampak. Memang sangat muda. Bayangkan adik perempuan kita yang umur 14-15 tahun tu macam tu lah rupanya. And bila dorang bercakap dan senyum kita boleh nampak keperitan di wajah mereka.

Bayangkan umur 14, 15 dan 16 dah terpaksa DIPAKSA menjadi ibu, hanya kerana kerakusan beberapa jantan yang ingin melempiaskan nafsu mereka selama beberapa minit. Takde nya orang merogol sampai 2-3 jam ek, dorang bukan buat cerita blue.

Hakikatnya walaupun mereka melakukan di atas kewarasan dan kehendak sendiri, undang-undang di Malaysia jelas mengatakan bahawa mereka telah dirogol, jika ia berlaku sebelum umur 16 tahun. Budak umur 16 tahun, baru form 4 apa le sangat dorang tau kan pasal masa depan.

Lain lah akak, masa umur 13 tahun akak dah tau akak akan menjadi wanita yang cantik satu hari nanti.

Walaupun sampai sekarang dah berpuluh-puluh tahun masih tak cantik-cantik jugak. Tapi one day akak mesti jadi cantik punya. Tengok lah

Kawan akak ni berkenan dengan sorang baby ni baru lahir. Dan dia nak amik sebagai anak angkat. Dia pernah ada 2 orang anak angkat sebelum ini dan dari pengalaman lalu, dia mengalami banyak masalah bila keluarga anak tersebut kenal atau tau di mana ibu bapa barunya tinggal. Especially bila dorang dapat tahu kawan akak ni kaya raya.


Ahhh, dah dah jumpa dah apa kaitan kawan akak kaya raya dengan cerita ini.

[tepuk tangan]


Jadi dia dalam proses untuk mengambil anak tersebut, tetapi dengan syarat keluarga ibu baby tersebut tidak akan mengambil tahu atau membuat sebarang tuntutan selepas itu. Kiranya putus lah hubungan baby tersebut dengan keluarga nya. Tapi kawan akak ni amik lah detail family tersebut, just in case bila anak-anaknya dewasa dan tahu mereka anak angkat nak berjumpa semula dengan keluarganya.

So budak ini dan penjaga rumah tersebut tidak dapat buat keputusan dan tunggu lah emak kepada ibu baru ini datang.

Bila datang akak terkejut sekali sebab emak dia nampak macam orang baik-baik dan kaum keluarga dia nampak sangat bukan jenis yang notty-notty. Mereka agak keberatan dengan syarat yang diberi, tapi memandangkan anaknya baru berusia 16 tahun dan masa depannya sangat tidak menentu, dorang macam takde pilihan.

Yang sedihnya, budak ni, tak tau pun sapa bapa kepada anak yang dilahirkannya tu. Sebab dia jadi mangsa rogol lebih dari 10 orang lelaki. Dia pun tak pasti berapa orang, sebab dia sampai pengsan pun tetap di rogol lagi.

Tapi anak dia comel dan putih melepak dan cantik sangat.

Sian budak tu, muda-muda lagi terpaksa mengharungi masalah sebegitu besar. Dan walaupun dia masih muda, akak tahu, untuk dia melepaskan anak yang masih merah itu kepada orang lain bukan lah satu pilihan yang mudah.

Dan kesian dengan baby-baby tu yang tak tahu apa-apa dan tak bersalah, terpaksa membesar menjadi manusia yang tidak berbin kan sesiapa, tetapi berbin kan Abdullah. Sorok macamana pun, satu hari nanti dia akan tahu jugak kenyataannya, especially kalau baby tu perempuan.

(tak macam satu cerita drama pukul 7 kat RTM dulu-dulu akak pernah tengok, sorang bapak ni sedih sangat nak memberitahu anak dia yang dia tidak boleh menikahkan anak dia sebab dia anak angkat. Masalahnya anak dia tu lelaki. Siap ada skrip nangis nangis sedih keluar air mata bagai, dan cakap "bapak mintak maaf, bapak tidak boleh menjadi wali pernikahan mu, kerana kamu anak angkat" dan pelakon lelaki itu pulak muka terkejut dan cakap "sampai hati bapak buat camtu, macamana aku nak kahwin sekarang. Lebih kurang gitu lah, tapi akak tambah-tambah sikit lah.

Sungguh bahalul sangat cerita tu tau. Jahil macam beruk sangat pelakon dan pengarahnya.


pelakon yang jadi bapak nya ada Kuswadinata


Jadi kepada pembaca-pembaca blog akak ni, akak nasihatkan korang contohi lah akak ni. Akak baik dan tidak pernah merogol orang, walaupun akak sering kali di rogol oleh orang lain. Tapi akak relakan, sebab akak tau akak tak boleh mengandung sebab saluran filopian dan rahim akak telah hilang ketika akak menjalankan pembedahan apendiks masa form 3 dulu.

Dan jantan-jantan ni, kalau pun kiranya korang terlalu gersang dan nak sangat merogol tu, cuba ko rogol diri ko sendiri dulu dan rasakan macamana sedap sakitnya ketika di rogol tu. Korang amik botol minyak gamat size sederhana tu pastu ko jolokkan dalam lubang burit ko, kalau oke baru boleh merogol. Tapi jangan lah rogol anak dara orang. Korang boleh berjumpa dengan Mirch ke, Kak Ita ke, Sherita ke atau Kak Ezel. Rogol lah puas-puas, pastu ko tunggu turn korang kena rogol dengan dorang pulak.

Mati lah 6.8 inci.

Tak pun, masa korang rogol dia ramai-ramai 10 orang, lepas ko rogol budak tu, apa kata korang rogol pulak diri masing-masing sekali. Camana rasanya.

Untuk lagi best, korang amik kakak atau adik korang sekali dan masukkan sama-sama dalam aktiviti merogol tu, dan jadikan dia aktiviti keluarga di waktu lapang.

Sapa-sapa yang ada adik lelaki atau abang lelaki tu, pesan kat dorang. Kalau nak menda tu, buat betul-betul. Nikah dengan wanita pilihan. Kalau tak tahan juga, cari lah pelacur-pelacur kalau perlu. Kalau nak mahal kat hotel-hotel KL tu ada, artis-artis pun ada gak kalau nak. Kalau nak murah, boleh gi kat area-area brickfield tu ada aci-aci tua sedang menunggu korang. Nak murah lagi, korang cari anjing-anjing tepi jalan tu dan korang rogol lah macam hanjeng.

Bukan lah akak nak galakkan korang berzina. Jauh dari itu, tapi dari ko merogol anak orang dan lari tak bertanggungjawab, baik ko pergi merogol tembikai ke, buah betik ke dan sebagainya. Dan kalau dosa berzina ni sila lah tanggung sendiri ek.

Kalau kena masuk jail lagi teruk, sebab akak selalu dengar cerita orang yang di tangkap merogol bila masuk dalam jail dia akan jadi bahan pemuas nafsu penjahat-penjahat dalam tu, yang gersang dan bermuka pecah rumah dan badan ketul ketul dan berpeluh-peluh berminyak-minyak dengan tangan berurat sebab terpaksa kerja berat pecah batu, merangkul dan merobek kewanitaan dan keperawanan korang dengan begitu kasar dan begitu obses dengan keseksian korang ketika itu, dan tangan-tangan kasar itu melata di seluruh tubuh dan menyentuh setiap inci badan korang dengan perasaaan penuh nafsu yang buas sekali ibarat seorang anak kecil yang mendapat aiskrim (opsss, tiba tiba akak pulak terfantasi lebih lebih).



Adik-adik jangan lak sengaja merogol untuk kena masuk jail pulak ya.



Tapikan kalau dorang nak merasa merogol jugak, dan siap dapat upah rokok lagi akak nasihatkan korang supaya....





Silalah berjumpa Mirch dan kak Ita.






Sekian....




Larik dulu na.

lalalalalallaalal


p/s: actually akak sedih masa menulis entri ni. Asalnya nak buat cerita sedih, lain lak jadinya. By the way, akak memang sangat bersimpati dengan budak-budak tu. Akak harap hidup mereka akan lebih sempurna di masa hadapan.

Dan untuk sesiapa yang terlanjur tu, nasihat akak jangan lah dibuang bayi yang tidak berdosa itu. Dan korang bukan melahirkan satu yang keji, tetapi satu insan yang bersih bak kain putih yang belum dilakar apa apa lagi. Ada banyak tempat , organisasi dan rumah perlindungan yang boleh membantu kalau terjadi perkara-perkara macam ni.

10 comments:

Mrs Nageb said...

Hi kak,w/pun citer akak ditokok tambah dgn unsur humor,tp ttp sedih,turut simpati..sokong.

hOtMaMa said...

mulianyer ko kak... walauponnnn.. hahahhaa... gelak guling2 aku kt opis terus kantoi sbb tak wat keje tp baca blog ko.. sentap laaaaa!

SINORA said...

ya la fb.. post ko kelakar
tp ini betul2 kisah sedihh
la bro. aku sokong ko marah
habis2an..

aku tau la aku pun tak dpt
nak tolong.. dah la aku tak
kaya kan.. tp Tuhan itu
maha kuasa. bumi dgn segala
macam kejahatannya hanyalah
setitik berbanding seluruh alam semesta ciptaan-Nya. tp sistem suria pun masih di dlm kendali-Nya.

.. inikan penghuni bumi yg
hanyalah drp debu.. sampai
bila manusia nak bongkak dgn kegagahannya?? jgn sedih fb..
pasti tak ada 1 pun kejahatan
manusia yg tersembunyi di
mata-Nya.. Yang maha mengetahui!!

baahh.. membebel suda ni..
sedey punya pasal..

tq fiebie.. mesti hati ko
cantik kan..

sharing is caring..

Leen AshBurn said...

Kak, just wondering, kenapa babies tu tak give up kepada baby hatches tu? Oh, ke sebab budak2 tu nak bela sendiri/tahu siapa yg amek anak2 dia org ek?

sam zahri said...

uols, what happen afterward? apa jadi lepas mak budak dtg and apa jadi kat baby tuh? aiyo anticlimx ye citer pasal jail segala bagai..

Fiebie said...

they are negotiating. the last i know, they are not going to do it in the rumah perlindungan. They are going to do it outside. The surat beranak of the baby will use my friends GF name as the mother, as if she gave birth to the baby.. meaning to say, the baby will have no legal relationship with the maternal mother anymore.

so sad.

::airswift:: said...

tahnya.. ramai kot yang tgh cari anak angkat kan.. toksah buang

ayunie said...

hikss...
terus monday morning m jd mcm hr jumaat kul 5.30 dah...


xoxo

captainlukman said...

mulia sungguh hati akak!! hati sy pun begitu*tetibe*...soalan, sapa yg gaji 5k tetibe berangan dgn akak?*matilah takda kenemngenakan*. betul kita yg masalah skit pun dah terbalik satu dunia, inikan pula diaorg yg lagi berat nak menanggung.

aqim said...

cerita yg mnarik ade unsur sedih